Theater Kopstand

IMG_0389 kaatje Kopstand IMG_0307Kareltje Kweetniet

Theater Kopstand is in 2005 opgericht. De uitdaging van het bedenken en schrijven van eigen theaterstukken en het geven van voorstellingen bracht een groep enthousiaste mensen bij elkaar  die jaarlijks voorstellingen spelen. Aan een aantal voorstellingen wordt medewerking verleend door de band Flying Birds. Deze band wordt gevormd door mensen  met een verstandelijke beperking.  Theater Kopstand helpt stichting CRIO bij het realiseren van haar doelstellingen. Belangstellenden die meer informatie zoeken over voorstellingen, het op wens verzorgen van activiteiten bij evenementen of het inhuren van typetjes kunnen contact opnemen met stichting Crio.